Hejhej! ett legitimation tack. var det bra så? tack ha det så bra!

Samma sak varje gång. Man börjar ju tröttna om man säger så. menmen, jobb är jobb, vilket relaterar i inkomst vilket senare blir ett liv.
Står här nu och har 6 timmar kvar av mitt kvällspass. Är trött, grinig, irriterad och inte alls på humör för att jobba.
p-p-p-p-okerface is on.
 
Vill bara ligga i sängen med min älskling och glo film och bra mysa ikväll känner jag. men nejnej, här ska man jobba....
 
Det är bara att bita ihop och komma igen. Försöker tänka på positiva saker. som till exempel...
 
OM EN MÅNAD FLYTTAR JAG TILLBAKA TILL GÖTEBORG. Helt underbart. Blir sambo med mina två brudar. Kommer bli grymt!
 
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback