Hello Again

Hej min osynliga blogg! ( som ingen läser)
Vilket faktiskt är ganska skönt! för det betyder att jag kan skriva av mig, ordentligt och ärligt.

Såg nu att det är cirka ett år sedan jag sist bloggade, och ja, mycket har hänt under ett år!
Jag bor numera ensam trollhättan. Flyttade dit med Michaela, som blev av med jobbet, och valde att flytta hem till göteborg igen.
Jag jobbar kvar på hemmakväll, i göteborg. Vilket betyder att det blir en del pendlande fram och tillbaka. Men jag söker förgäves efter en lägenhet här i göteborg, vilket går åt h*lvete rent ut sagt!

Fortfarande singel! vilket är skönt, för tillfället.
Hade en pojk på kroken men han visade sig vara en av de värsta slaget! Borde ha ett slag i ansiktet, eller två.

orkar inte skriva mer om vad som har hänt.

förutom att jag HATAR folk som enbart skyller ifrån sig på alla andra. Som ofta använder " jag ahr inte gjort något fel" ," det var inte jag som gjorde det eller la den där" " det var någon annan" och därmed VÄGRAR göra någonting åt någon annan . GAAAH . Om alla hjälps åt så slipper det bli en massa jävla konflikter och inga sura miner. Och man slipper börja arbetsdagens långa 8 timmars pass med att vara förbannad. För då kommer fake-smilet åt kunderna som ofta är stamkunder som vet om att jag inte är fake utan jag pratar med hjärtat och är trevlig mot dom som är trevliga mot mig!
om alla vägrar göra något som man själv inte har orsakat så skulle det här jävla stället aldrig gå runt.
men nej nej
Alla är så perfekta och bra, alla utan jag.
åh idioter.


I WILL BE STANDING ON THE TOP AND LOOK DOWN ON YOU, suckers.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback