Tjena kexet!

Ååh är så otroligt trött på att lama raggningsrepliker. Säg vad du vill istället och se om tjejen nappar. ( eller i vissa fall killen).

Gårdagen var hemsk. eller inte hela. Med efter klockan 16.00 ( då åkte B hem). Då gick allt åt helvete. Mobilen var död sedan 24 timmar tillbaka, och laddaren låg nere i göteborg hos Michaela. och jag är mobiltokig så där var ett problem som var psykiskt påfrestande. Körlektionen gick åt helvete. samt drog ut på tiden så jag missade mitt tåg till gbg. tänkte ta nästa. men hade glömt en sak hemma, så var tvungen att åka hem fort och hämta den innan tåget gick. Men NEJNEJ, tågfanskapet gick 10 minuter tidigare än vad jag hade räknat med, så jag missade det med. Och nästa skulle inte gå fören om 2 timmar. Så jag sket i gbg och åkte hem istället. Vilket relaterade i att jag fick gå upp klockan 06.00 idag istället för 08.00. Suck.

Men iallafall, nu står jag på jobbet och väntar på den fruktade godisleveransen.

well well

bye /T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback