last man standing

Varför skaffar alla sig en partner, NU?! Inför sommaren? förstår inte riktigt. visst man blir kär och bla bla. Men ALLA kan väl inte bli det samtidigt?, tydligen. Alla utan jag!

Det känns som om att alla skaffar sig någon nu, utom lilla jag. Jag är oälskbar, haha fast ne.
Inte hänger jag läpp för det! ( lite kanske ibland när man sitter och kollar på någon kärleksfilm, då kanske man känner sig lite ensam) men vafan, det är ju nu inför sommaren man vill vara singel. Right?

yeah yeah.

Imorgon kommer skatteåterbäringen! hallelujha! Då blir det Ullaren med några vänner, vi skall även hyra en stuga där nere och äta och dricka gott på kvällen! helt underbart!

Just nu jobbar jag och svettas som en gris i värmen. Men slutar om 2 timmar så det är gött!! sen blir det hem till Mami och käka middag med henne och min broder. Det ska bli så mysigt! Ser ju inte dom så ofta nu tack vare att jag bor i trollhättan. Även om jag jobbar i mölndal ( där dom bor) så känns det som om att jag aldrig hinner åka hem till mamma. Har så mycket för mig just nu så det blir fullt upp!

Over and out
Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback