Torsdag

Hallååå!
Dålig uppdatering, som fan.
Men jag har faktiskt inte haft tid.
Det senaste har det varit sjukt mycket i skolan. Känns verkligen att det snart är sommarlov. Allting kommer nu. Alla nationella prov med mera. men jag klarar detm SÅKLART!!

På valborg hade vi ju fest hos min kära vän Bengan! Vi firade också Nisse ( Mikael) som fyllde hela 20 år den dagen!
Tänkte lägga upp några få bilder bara för den som är intresserad!


Lite fjortis måste man få vara ibland !




Becca Lorna Marcus och Simon !:)



FÖDELSEDAGSBARNET!


folkfolk!


har även lite bilder från när jag var på besöksdag hos Patrik uppe i Eksjö där han gör lumpen!


Min militär <3


sjukt mäktiga måste jag säga. tänk om man hade en sån hemma ...



RESPEKT !


Ne nu ska jag snart gå till sängs känner jag!
Har trotts allt gått ca. 7 km med skolan idag, I SKOGEN. Det var nog den dummaste idén min idrottslärare har fått på dessa 2 år. Fy vad jobbigt det var. Men gratis träning är alltid gott!

Ha det gott alla!
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback