Torsdag

Hej!
Dags för lite uppdatering kanske? jo jag kände det.
Fast det har egentligen inte hänt så mycket. Allt går väldigt bra just nu!
Praktiken går väldigt bra, har min sista dag imorgon. Tror jag kommer sakna dom goingarna där borta ändå :( .
men det ska bli skönt på något sätt att komma tillbaka till skolan !

Som sagt, allt känns väldigt bra just nu!

Helgen blir förhoppningsvis väldigt lyckad!
Imorgon skall jag bara ta det lugnt och så :) mys
på lördag skall jag först träna med Angelique, sedan skall vi bege oss in till stan och köpa present åt Rebecca och Alexandra som senare på dagen skall ha 18-års middag!, så då ska vi dit och fira dom och ha en rolig kväll hoppas jag ! :)
På söndag skall jag nog bara ta det lugnt tror jag. Träna kanske :)

Nu skall jag snart gå och lägga mig , är sjukt trött. vet inte riktigt vad det är med mig. Men sängen ser förvånansvärt lockande ut !:)

Ha det fint allihopa !

Puss



   <--- glad tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback