Onsdag

God morgon alla glada människor!
Idag är jag ledig från min praktik! mycket okej!
måste bara tillägga att jag trivs väldigt bra där jag jobbar, alla där är så underbart goa!

Är på världens bästa humör idag känner jag!
skall snart iväg och träna med Angelique!
träningen idag ser ut följande: spinning 30 min, solning, motionssimning ( vet ej hur länge).
Känns så skönt att ÄNTLIGEN ha kommit igång med träningen!

Just nu spelas Volbeat - I only wanna be with you, på datorn. På högsta volym, som tyvärr inte är så jätte hög! :( 
Volbeat har några väldigt bra låtar faktiskt, texterna stämmer ganska bra. Älskar när man hittar låtar som stämmer in på sitt humör, känslor och livet. Helt underbart!








Nej nu är det dags att påbörja städningen av mitt rum. Det behövs ju om man säger så! menmen. är man tonåring så får det vara lite stökigt ibland! haha .

Ha en bra dag! för det kommer jag ha!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback