Söndag

Alla söndagar är verkligen likadana.
Det blev lyckad igår, om man bortser från vissa undantag som jag helst vill glömma. Menmen. Där ser man vad alkohol kan göra med människor. Usch, äckelgubbe.
Men för övrigt var det bra:) Många goa människor där med vilket gjorde allt mycket bättre !

Idag har jag väl inte gjort speciellt mycket. vaknade upp hos familjen Bengtsson. Gick in och käkade lite frukost och satt och tjötade. Sen blev det till att åka hem. Och där har jag spenderat hela dagen. Skall snart gå ut tror jag, om kalle kan sluta vara så förbaskat seg.
Sen ska jag förmodligen träffa älsklingen :) ,

Ny skolvecka väntar, WIIHOO . typ nej. eMenmen , nytt schema. Det ser bättre ut !

Ta hand om er!
/ T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback