Onsdag

Gokväll!

Denna dag har varit en väldigt konstig dag, med väldigt många olika känslor. Det hela började på Psykiatrin idag i skolan. Våran lärare hade faktiskt rätt med att man kan riva upp känslor och minnen när man pratar om till exempel Ångest och Oro ( vilket vi gjorde i skolan idag). Många tankar, som jag lagt ner, men som ändå finns där kom upp då. Vissa stunder fick jag ta och hålla emot. Men det har jag gjort så många gånger så det är jag grym på nu ;). Hålla emot och hålla käften, jotack det vet jag hur man gör. Även om jag inte gör det allt för ofta! HA!
Så tack vare denna lektion har jag varit i samma tankar hela dagen. Vissa minnen som kommer upp, som jag ångrar att jag gjorde, eller inte gjorde.

Ett väldigt känsligt ämne för mig iallafall kom upp på basement idag. Vilket gjorde att jag blev lite off en stund. men sen var jag på topp igen, såklart!

Nu är det snart dags att sova.
Sen imorgon är det skola + simning med klassen. Kommer ju bli sådär kul. Men det måste tydligen göras!

Pussochkram!
/T


DU ÄR NÅGOT BLAND DET BÄSTA JAG HAR. <3

obs. old picture :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback