Onsdag

Ännu en dag sitter jag här i skolan.
Första lektionen inställd, min samhällskunskapslärare är sjuk, precis som vanligt. Han har ju seriöst talat mer frånvaro än vad jag har! Blir så trött på detta. Vi har alltid hans lektioner på morgonen, och han är ofta sjuk och meddelar aldrig oss innan vi kommer till skolan. Någon sådan "smstjänst" borde införas på våran skola tycker jag, så att man inte behöver sitta i minst en timma och vänta på nästa lektion, när man kan ligga hemma och sova!
menmen, inte mycket att göra åt.

men visstvisst, alla som skall välja gymnasie nu, VÄLJ KROKSLÄTT, eller inte. Visst är det en okej skola, men vissa lärare har ju mindre iq än  en myra.

Nu skall jag snart ha svenskalektion, eller rättare sagt, klockan 10 börjar den. Sedan blir det 20 minters lässtund ( helt onödigt om ni frågar mig), sedan har vi eget arbete resten av dagen. Så det blir till att åka hem och plugga inför naturkunskapsprovet imorgon! och göra klar några andra småuppgifter.
Sedan får vi se vad som händer resten av dagen!


Ha det bra!
Pusspuss
therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback