Tisdag

Gårdagen spenderades med Markus Bengan och Björn. Vi gick först på bio. Vi såg Farsan. Kan väl säga såhär: den var helt okej. Man skrattade, men inget WOW. Men en helt okej bra film!
Tack Bengan för bion !:)

Sedan åkte vi hem till bengan och spelade tv-spel och tjötade en massor. Sedan slutade det med att jag somnade i sängen medans dom satt uppe och spelade Fifa 08. Lite svårt att sova när man har 3 killar som sitter brevid mig och är övertrötta och skriker som fan. menmen, sånt får man stå ut med!
tack för en rolig natt ändå pojkar! ;D

Nu kom jag just hem. Skall snart ta mig en go dusch, göra en ansiktsmask och bara ta hand om mig själv! Mycket behövligt!
Måste bara berätta för alla hur mycket jag HATAR snö! Visst kan det vara mysigt på julafton och så! Men nu får det änna ta och räcka! Den snöar skit mycket ute nu. Och jag som hade hoppats på att snön skulle försvinna nu, så att våren kan komma fram!  Och sen tillslut kommer den efterlängtade sommaren!!

Nu ska jag dra mig!
Ha det gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback