the winner takes it all.

Måste bara säga att jag ibland undrar om man är född i fel kön. Vissa killar verkar ha det så mycket enklare än tjejer. Tjejer skall alltid tänka å fruktansvärt mycket och grubbla över allt.
Men ibland är det ganska gött att vara tjej med. Jag umgås ju typ bara med killar, men ändå ser jag inte mig själv som någon pojkflicka typ. Vilket är ganska skönt ibland!
Killar är oftast så lätta att umgås med! :)

Nu är det snart läggdags.
Funderar på att sätta på filmen Euro Trip, men klockan är redan 00.00 , så jag får se!
Annars kan jag rekomendera filmen för er. Dock en ganska tjejig film, i och med att den handlar om kärlek typ. Den är väldigt gullig!

Hoppas ni har haft en bra dag! för det har jag!
Puss

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback