Onsdag

Godmorgon !
Vaknade runt 10 idag tack vare dessa älskade telefonförsäljare som ringer och är så VÄLDIGT trevliga på morgonen. Synd att man inte alltid är lika trevlig tillbaka. Men det kan dom ju inte räkna med när dom ringer klockan 10 på morgonen. Om någon är hemmam klockan 10 en vardagsmorgon, så är det förmodligen tonåringar som har lov, eller pensionärer eller arbetslösa. Varför ringer man så tidigt liksom? Självklart att man inte är så trevlig när man blir väckt!
Menmen!
Det finns säkert folk som uppskattar försäljare! Jag är dock ingen av dom.

Jag kollade runt på lite olika bloggar nyss. Och på en tjej som kallas Fattybom´s blogg hittade jag en väldigt rolig grej!


Vilken tjej älskar inte att somna på sin partners arm/axel? Jo visst är det underbart! Men om man inte har någon att somna på då?
Jo, då har några Japaneser skapat en kudde som är som en halv kropp+ en arm ( bild kommer nedan).
Väldigt smart om ni frågar mig!
Jag hade utan tvekan viljat ha en sådan!
Hade ni velat det?




Det finns även för killar också, fast då är det en tjejs knä typ. För dom pojkar som älsakr att somna i sin flickväns knä! haha,
Jag tycker detta är väldigt gulligt iallafall! men tycker denna är lite konstig dock :P





Nu skall jag strax ta mig en dusch så få vi se vad som händer senare idag !:)
Ha det bra!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback