Måndag

Hej!
ja som vanligt så har jag inte så sjukt mycket att skriva!
Det är idag den 19/4, och det är exakt (typ) en månad sen jag och patrik blev tillsammans! mycket gulligt, eller hur?

Har också fått sålt min kära moppe, vilket känns otroligt skönt! extra pengar till sommaren är inte helt fel!

Allt känns så otroligt bra just nu. Allting funkar, med ALLT!
det största problemetjust nu är, sommarjobb. Jag hittar INGENTING . har sökt som en galning, och gör det fortfarande. MÅSTE ha ett jobb i sommar!

Men annars är det la inget mer. Orkar helt enkelt inte skriva mer!


Dagen mening kan jag väl lägga in för skoj skull.
" Ta aldrig någon förgivet. Ta hand om dem du har närmast. En dag kanske dom bara försvinner. "

GODNATT!


Kommentarer
kram malin säger:

gumman, GRATTIS verkligen, han verkar vara bra för dig, puss på dig! :)<3

2010-04-26 | 16:16:19
Bloggadress: http://maliinwestins.blogg.se/
T säger:

Tack baby, söt du är :)<3

2010-04-26 | 23:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback