tisdag

Är det såhär livet är? Är det såhär det alltid kommer vara? ,
Består livet egentligen av två liv.
Ett "deppliv", och ett lyckligt?
Jag fattar inte,
ena dagen kan man vara hur glad som helst, man kan tycka att alla är helt underbart.
Sedan nästa dag kan allt vara hemskt. Deprimerande och man kan hata allting som rör sig.
Visst PMS finns det ju tydligen något som heter.
men det kan man ju inte alltid ha ? .
Ååh orkar inte massa små problem. för jag förstorar bara upp dom!.
Nu skall jag blicka frammåt, se det positiva, och bara leva.


Dagens Behov : Uppskattning,
Dagens låt : Kent - Utan dina andetag.


ikväll är jag depp.
Jag hatar internet, datorer, och människor som bara finns där och gör fruktansvärt ont.
det gör mig bara deprimerad.
Dags att sova.
GODNATT ! .
hoppas på en bättre morgondag!
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback