Måndag

Hej !
Jag vet egentligen inte riktigt vad jag skall skriva här idag.
Har varit i skolan idag, hade lite lektioner, sedan prov sista lektionen. Kändes faktiskt väldigt bra ! Bara hoppas på det bästa!
Sedan åkte jag hem och träffade Becca, och så kom nisse och pratade med oss en stund!
Senare på eftermiddagen hade vi kalas för lillebror, ( som dock fyller år på Onsdag). sen blev det till att gå ut och ner mot kära centrum .. med becca björn och postiis :) träffade också Tommi och Fidde :)
Helt okej dag ! Mår väldigt bra idag ! bara lite trött, men annars funkar det ! :)

Nu är det snart dags att sova, skall bli skönt!
Imorgon blir det skola som vanligt..

Godnatt allesammans !
Puss :*


" försök inte få mig att tro att ditt liv är som en dröm. Baby, jag vet att det är den värsta mardrömmen du varit med om. "
" ångra aldrig det du gjort. Hade du inte gjort det, hade du inte varit den människa du är idag. Ångra istället det du aldrig gjorde. För det hade kanske gjort dig annorlunda."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback