09-09-13

Hade först tankar på att skriva någon lång onödig text om denna helvetes dagen. Men vaför skulle jag slösa energi på det? . 

060913 - 090913 , ojoj det har hänt mycket. Både bra och väldigt dåligt. Men allting har väl en mening, eller?


Rebecca Olofsson, hur fan hade jag klarat mig utan dig? Du är halva mig. Ingen kommer någonsin kunna ta din plats i mitt hjärta. Du är en vän som alltid kommer finnas kvar, en syster som alltid finns där. Du vet vad du betyder för mig <3 


vänner förevigt.

Det som gör så ont. Är att vara så nära, men ändå så långt ifrån. Att vilja ställa allt till rätta. Men att varken veta vad man skall säga eller göra. Förlåt, men jag är inte expert på sådant. Kan inte göra mer en att säga förlåt.


tommi,jagälskardig


Kommentarer
Becca säger:

Älskling, jag kommer alltid vara vid din sida,

det du gör för mig gör jag för dig,

älskar dig otroligt mycket. <3

2009-09-13 | 18:34:02
Bloggadress: http://streets0flove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback