Söndag

Jaha då var man hemma i Kållered igen. Alltid lika kul, ha    ha . Jodå :)
Och nu sitter man här och försöker komma på något kul att skriva om, i och med att jag fått typ "klagomål", seriöst vet jag inte. Men någon speciell vill att jag skall uppdatera denna otroligt intressanta blogg. Skulle vart kul om DU kommenterade ibland också, så att jag vet att jag har någon läsare iallafall :D haha .

Ja , 4 veckors praktik på Krokslätt/Bifrost omvårdnadsteam. Vill verkligen inte. har ångest och panik inför morgondagen. Kommer inte alls kunna sova inatt .. Menmen, det är väl bara att genomlida och göra det bästa av situationen. Kanske lyckas man lära sig ytterligare någonting ? Hm, vi får väl se .
Visst är det skönt att komma ifrån skolan ett tag. men ja, vet faktiskt inte om jag trotts allt föredrar skolan istället för praktik inon hemtjänsten?. lite osäker där. men det måste ju tydligen göras! .
Kommer faktiskt sakna min klass !



många saknas på bilden. Men dom ville inte/ kunde inte vara med, tyvärr :P :(




Hade jag fått välja, hade jag valt att vara 2 cm ifrån dig, hela tiden. Men det hade väl kanske blivit jobbigt tillslut. men just nu känns det som om att jag absolut inte kan få nog av dig! bara din närvaro kan göra allt så sjukt bra!. Så länge jag har dig, kan ingenting gå fel känns det som. Du betyder sjukt mycket älskling. Så länge du älskar mig, är det du och jag. T <3

 

Snart dags att sova!
Börjar 7.30 imorgon. WISH ME LUCK !!

Puss:*
Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback