Måndag

Första dagen på praktiken.
07.30 - 16.00.
Helt okej dag.
Finns inget mer att säga :)

Mitt schema 2 veckor frammåt. Ser kanske inte så jobbigt ut. Men dagarna är låånga! :O




När jag kom hem från "jobbet" träffade jag bengan. Sedan mattis, och sedan Becca med ! Hamnade såklart efter mycket om och med på hemmakväll. Där vi spenderade resten av kvällen. Sedan kom Marcus med, alltid lika trevligt :P .
Jag måste be om ursäkt till alla som varit med om mina humörsvängningar idag. Dom var inte nådiga. Men så kan det vara ibland ! haha .

Imorgon är jag LEDIG :D , ska sooova, sedan klippa gräset åt mamma :) !, sedan bär det nog av till Tommi, och mysa lite ;) haha, det ska bli naiiizzz.<3 Sedan ska jag träffa becca med :D . <3


Dagens låt: The Climb - miley cyrus!
Dagens saknad: Närhet.
Dagens känsla: konstig.
Dagens hjälte: Mamma, hon är bäst.

Bye !

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback