Lördag.

Pappa, finns inget mer en tack att säga dig. Du får allt att låta så bra. Du är bäst. <3
Mamma, utan dig är jag ingenting.


Seg fredag. Jobbade till ca.20.30. Åkte och träffade Oskar :) ,. sedan drog jag vidare till Bengan och allt folk. Det ballade ur lite men det väl ändå kul att träffa alla !

Just nu sitter jag åter hos bengan och skall snart hem en stund tror jag. Sedan ikväll blir det till och fira Älskade Becca som fyller 19 år idag ! Grattis ! <3

Nu finns det inget mer att skriva.

Puss :*
Therese


Kommentarer
S A R A säger:

Vilken fin blogg du har :D Om du vill kanske vi kan följa varandra med bloglovin? :D

2009-10-24 | 17:36:24
Bloggadress: http://sarasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback