Fredaag

Finally fredag! .
Mycket seg dag, började 07.00 , men slutade 13.30 idag så det var helt okej ändå!
Under dagen har jag städat , kollat IDOL med älskade becca!, och träffar Tommi och lite annat folk :) , Mysmys.

Imorgon bär det av till mormor och morfar på förmiddagen, för att fira mormor som fyllt år ! Grattis.
Sedan senare på dagen vet jag inte riktigt vad som händer! Vi får se vad dagen/kvällen har att bjuda på! :)





Poeten själv talar:
" Om du ser dig över axeln igen, så ser du att jag försvann för längesen. Ingenting av det vi hade finns kvar. Jag vet inte vem du längre är."
" Hade du kommit tillbaka nu, så hade jag förklarat för dig vilket stort misstag jag gjorde att lära "känna" dig."


BYE ! :)
:*
therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback