Måndag

Ledig idag, göttgött.
imorgon blire jobb ... orkar verkligen inte. vill att denna jävla praktik skall vara slut snart!!


För första gången i mitt liv, så är jag sjukt nervös. Nervös för att ta första steget. Är så rädd att , jag vet inte. det pirrar i hela kroppen när jag tänker på dig. Det är sjukt!  Ändå vill jag att det skall hända, någonting iallafall . <3



Utan dig skulle jag inte stått här idag. är så ledsen att det har blivit som det är. ibland saknar jag dig, ibland tänker jag , att det var kanske såhär det var menat ..

" vissa vänner kommer in i ditt liv för att stanna, vissa kommer och stannar en stund.."



Utan ER, vet jag inte vad jag hade gjort <33
jagälskarer.


T- bara din närvaro kan göra allt så mycket bättre.<3


Puss :*
therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback