lördag

Back home.
Vaknade upp hos bengan imorse :)  , sedan begav jag mig hemåt och gick ut o träffade becca o så:) , GICK ända till donken och där träffade vi Jim och mattis. Sedan vidare till Elgiganten. och JAG har hittat MIN mobil , vill så gärna ha den. men kommer aldrig ha råd .. menmen, fettnajs.

Senare åkte jag och kalle till Härryda , hem till Jocke!:) , glodde film och spelade tv-spel .GRYM va jag. not. menmen ! det var roligt iallafall  ! :D

Nu är det snart dags att sova känner jag. Sjukt trött. Imorgon kommer det bli en slappis dag. Söndagar, jag hatar dom. Men iallafall!

Hoppas ni har haft en likam bra kväll som jag :D !

Puss :*
Therese


"Ena stunden berättar man allt, andra vet man inte vad man ska säga."  knepigt

HELLRE KÅLLEREDSPACK, ÄN LINDOMETJACK ! OHJA!

Hörde en sjukt kul "vits" typ, här i veckan . Måste bara skriva upp den! haha

Det var en björn, ett lejon och ett svin.

Då sa björnen: Om jag morrar, så skakar alla av rädsla.

Lejonet sa: Om jag morrar, så flyr alla.

Då sa svinet: Det är väl ingenting. Om jag nyser, så får hela världen och vaccinerar sig!

HAHAHAHAH , ja, jag tycker den är bra! hah

 

GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback