Söndag 28/6

Min dag har varit väldigt, .. VARM ! , Dagen började med att jag vaknade hos becca och åt frukost och blabla. Sedan satt vi och väntade på ett svar från tommi och patrick , om dom skulle åka med till askim eller inte. Men så blev det inte. Så jag och Becca packade ihop våra saker och begav oss till Askimsbadet ! När vi kom dit var det sjuuuukt mycket folk, men sånt får man leva med. Vi badade med en gång när vi kom dit. För bussresan dit var väldigt svettig. Brännmaneter, måste säga det, jag HATAR dom. Jag klarade mig, men Becca brände sig. Stackare.. Dem var verkligen överallt !! . Sedan efter mycket om och men kom vi hem. Träffade björn och Lorna en stund. Sedan klockan 22.00 ca åkte jag becca Philip, Tomas och Mässing upp till Tulebo för att bada. Där träffade vi också Bengan och Nisse. Det var väldigt skönt i vattnet ! Måste göras om ! :D

På tisdag är det dags för mig att bli upphämtad av pappa och bror, för att sedan åka till Jönköping och campa i en vecka. Kommer säkert bli jätte mysigt ! Men kommer sakna alla här hemma. Men det är roligare att träffa alla sen när man kommer hem ! :D

Nu skall jag strax gå och lägga mig i min otroligt sköna säng. Som känns väldigt tom för tillfället....
GODNATT ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback