Söndag 14/6

Sommarlov, känn på ordet, Sommarlov. Det låter helt underbart i mina öron. Synd att verkligheten inte är lika bra som det låter. Vädret är kasst. Oron i magen, ändå lättad. Glad och kär. Ändå ledsen och arg. Fruktansvärt komplicerad kombination enligt mig.

Det är nu man märker, vilka man egentligen passar ihop med. Vissa man trodde skulle hålla livet ut, kanske inte finns kvar.
Men nu är det MIN tur , MIN tur att visa vem jag är, vad jag kan och vad jag skall göra. Det är min tur att visa att jag klarar mig, jag överlever, själv. Det är MIN tur att växa, som person och i mig själv. Det är MIN tur, att bevisa för mig själv, att JAG KAN.



I´m going to the next level.
The world you´ll never know.
The next level.
It´s time to let me go.
And find, who I am. Inside of me.



Tack alla underbara vänner
som gör min dag.
Som får mig att känna
att även jag
duger för den jag är.
Tack för att ni gör
mitt liv värt att leva.

<3



Pusspådet
Therese Hermansson




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback