19/6

Glad midsommar folk :) !
Såhär spenderar jag min midsommar ifall någon ville veta !
Vaknat på morgonen och gått ner och ätit frukost med mamma och bror.
Mamma och bror åkte vid 2 tiden, så nu har jag tagit en varm och härlig dusch!
Om en liten stund skall jag äta min midsommar mat, i min ensamhet :P haha , grillar kyckling och bakpotatis blir det :D Hur gott som helst ! Och så självklart jordgubbar efter det !
Senare ikväll blir det party med massa vänner !
Sen blir det åka hem och sova, sen upp tidigt för att göra mig i ordning och åka till älsklingen min som för tillfället är i Strömstad ! Det ska bli väldigt mysigt :D !





Pusspådet
Therese Hermansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback