Lördag 18 Juli

Hej .
Love. Varför är det så konstigt ? eller asså , egentligen är det helt underbart ! Jag trivs jätte bra i det tillstånd jag är i nu. Nemas Problemas. Men jag kom och tänka på en sak igår på en fest. När man inte är singel, utstrålar man någonting som typ säger : " Hej jag är upptagen och förbjuden, kom och flirta med mig" ?:S Varför får man typ mer uppmärksamhet när man har pojkvän , av andra killar, som inte visat något större intresse innan? Eller så är det väl bara att man lägger märke till det mindre när man är singel. JAJA ! . Therese, sluta spela smart.

Festen igår iallafall . Hemma hos Johan i Lindome. Lyckad kväll, med vissa undantag. Folk som försvinner och coola pojkar som skall bråka. Dagens ungdomar, jo vad ska man säga. Jag är ju en av dom själv tydligen. Men vad ska man göra, man lever bara en gång. Och oftast finns det ett skäl till att någonting händer.
Men jag är stolt över mig själv, över igår allafall!

På tisdag bär det av till Norrköping med mamma pappa och lillebror. Vi skall övernatta hos farmor och farfar en natt, för att sedan ta tåget till Stockholm för att sova där på hotell i 2 nätter, och typ kolla runt i Stockholm. Skall försöka ta bilder och lägga in om någon är intresserad!
Jag skall in på NK i Sthlm och känna mig FRUKTANSVÄRT FATTIG ! :D


Ta hand om er ! :)
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback