Fredag 23/1

FREEEEDAAAAG :D:D <3

Ganska okej skoldag idag. Sista lektionen åkte vi till Åby och simmade och livräddade varandra :D Faktiskt ganska kul , men JOBBIGT !
När vi var på Åby så såg jag en människa som fick mig att tänka. Det var en man, som knappt hade några ben, han satt i rullstol, men tro fan att han tog sig i vattnet och började simma. Han använder alltså bara överkroppen. Det fick mig att tänka på hur starka vi människor egentligen är. Att man kan faktiskt klara av nästan allt. Bara man ger sig fan på det.
Den mannen inspererade mig väldigt mycket. Att han ens vågar gå till badhuset, bland massa folk. Och kunna tänka bort alla blickar, alla viskningar. Han hör nog mer en vad vissa tror. Jag ser upp till honom, han måste vara väldigt stark, psykiskt, och fysiskt faktiskt.

Tro på dig själv. Du kan klara det, bara du tänker att du SKA klara det <3

Ha en go helg :D för det ska jag ha :D pÖÖÖÖZZZ


Kommentarer
Sofia säger:

Läs gärna min blogg =)

2009-01-23 | 17:42:56
Bloggadress: http://bananvecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback