Onsdag 11/2

Hej !
Dagen min har sett ut följande. Vaknade klockan 09.00 av min väckarklocka. Klockan 10.20 åkte jag och min lillebror in till Heden och kollade bio, BOLT ! Väldigt söt film. Sedan gick syskonen tjock till donken och käka där :D Gottgott. Sedan tog vi bussen hem och allt var frid och fröjd !
När jag kom hem ringde jag Kajsa och pratade ganska länge med henne. Det var otroligt skönt <3.
Sedan gick jag till Becca och Johan och satt och tjötade lite där. Vi fortsatte ner til Hemmakväll ( ovanligt), där vi mötte upp Lorna :D, sen kom nisse med :)  , satt där ett tag, sen kom Björn och Bengan, dom lanar så dom köpte massa godis. haha . Sedan gick jag becca och Lorna till Kålles för dom två skulle käka. Sen kom såklart nisse och Johan och gjorde oss sällskap. Mycket trevligt ! :)
Och nu sitter jag här, får se vart kvällen leder !

Imorgon ska jag och kajsa in till stan och "fönstershoppa" i och med att båda är rätt pank just nu xD haha . Men det ska bli kul ! :)

Nu har jag inget mer att skriva, förutom att dagen än så länge har varit mycket lyckad !

Pusspådet <3
/ Therese


Kära lillebror, som dock ALDRIG kan vara normal på ett kort ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback