måndag

Hur ska man kunna veta vilka man egentligen kan lita på?
Det finns folk som snackar skit bakom din rygg, folk som ljuger dig rätt upp i ansiktet, folk som snackar skit om dig, folk som sprider runt saker om dig, både sanna och falska.
Har du någon gång sagt till någon " Säg inte detta till någon, LOVA" och personen har lovat, men i slutändan så kommer det fram att personen har spridit det till sin bästa vän, och så vidare. Jo jag tror du har det. Tror varje människa på denna jord har varit med om det. Om inte, så kan jag lova att du bara inte fått reda på det.
Jag är så trött på detta falska samhälle. Jag tror själv att jag har 4 stycken vänner, som jag kan sägaatt jag litar på till 1000 procent. Det finns fler, men inte som jag litar stenhårt på.
Ingen människa är perfekt, inte ens den bäste.

Och en grej till.
varför skall folk alltid bråka? Om småsaker?!, jag fattar inte.
Speciellt när några av ens bästa vänner bråkar, och inte kan umgås med varandra. Det är så sjukt jobbigt.  Visst, fine. Man kan inte älska alla, inte ens tycka om alla, men man kan väl ändå försöka att umgås som människor? För alla andras skull.

Snälla, lös det. för min skull.


Nu skall jag gå ut på promenad.

Tjingeling !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback