Söndag

Födelsedag igår. Den var väl mysig typ. Blev inte precis som planerat, menmen. Man får väl ta vara på det man får :) <3. tack ni som gjorde den bra iallafall!

Har som sagt fortfarande väldigt mycket att göra i skolan. Men har hunnit göra några saker i veckan!

- Arbete om Hälsokunskap. KLART
- Teckenspråksprov imorgon. Kommer gå galant!
- Psykologiarbete  SKALL ENBART RENSKRIVAS
- Psykologiprov
- 2 idrottsuppgifter. Puls och sport.
- EU-arbete (samhäll) - nästan klart
- Friskvårdsuppgift
- Hemtenta ergonomi


NU skall jag gå ner och äta lite frukost!. Sen kl4 skall jag ha kalas :) ,

Ha det bra!
Puss
Therese!

p.s , jag fick min klänning som jag tidigare lagt upp här. Bild kommer :D d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback