Lördag

Om exakt en vecka fyller jag år! för folk som bryr sig kanske ! hehe. 17, en helt onödig ålder, menmen. den tar mig närmare 18 iallafall!

Just nu sitter jag uppe hos pappa :) Kom hit igår. Han har visat kort från Thailand, åh gud det såg helt underbart ut! Han såg ut att ha haft roligt iallafall.! Men nu är han typ sjuk stackarn .. Känner att jag med blivit lite förkyld. Men hoppas att det går över snart !!

I och med att Pappa jobbar på min födelsedag. Så fick jag en present av honom och mamma idag. EN ny Mobil :D:D  , VÄLDIGT behövligt och uppskattat måste jag säga! Tacktacktack tusen gånger åter!


Nu ska vi nog snart äta tror jag!
Det blir Farmors köttbullar och makaroner ! mums !! :) ,

ha det bra !! puss :*
therese !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback