Julafton

Allt detta ståhej för en enda dag ? Det är lite kul ändå:)

Dagen började med en god frukost, eller skall man kalla det lunch? Never mind :)

Sedan runt kl 14.00 åkte vi till Rickard Annie och Kalle och åt mat och spelade julklappsspelet och hade det mysigt . :) , Senare på kvällen åkte vi hem till farmor och farfar igen och hade det mysigt och öppnade alla julklappar! ( bilder kommer nog sen).

För övrigt är jag väldigt nöjd över mina julklappar och över julen i fulla drag!
Hoppas alla känner som jag ! :)

Nu är det dags att sova !

GOD JUL PÅ ER ALLA ! :)
Therese
( p.s ÄLSKAR halsbandet jag fick av DIG, det betyder enormt mycket. Du vet att jag älskar dig .)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback