Torsdag 27 augusti

Idag var det vanlig skoldag, fick sluta lite tidigare, mycket välbehövt tyckte jag. har varit jätte seg hela dagen. Och har bara varit irriterad och jobbig :P , Senare på dagen träffade jag Patrick och Tommi en stund, sedan åkte jag in med Rebecca till järntorget och satte oss på Vattenpipscafét en stund :) Mycket mysigt. Tack för kvällen :)
Sen klockan typ halv 10 stod jag utanför min dörr och pratade med Tommi patrick Björn och becca en stund :)

Imorgon blir det PARTYY ! , förhoppningsvis ! :D Taggad till tusen ! Längesen det hände något nu känner jag :P . Kanske blir det bio innan ?:D vi får se !
Hoppas ni alla får en lika bra dag som jag kommer ha imorgon ! , för imorgon ska jag ha kul !

Pusspå er !
Therese .



Grattis. Saknar dig.

Kommentarer
Anonym säger:

tack :)

2009-08-29 | 09:58:46
Bloggadress: http://kstrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback