tackdå

Om någon nu vill veta så åker jag till Alingsås imorgon , ska campa med bror och pappa. ska vara dr i 2 nätter, om det itne blir mer. Ska bli skönt faktiskt , bara koppla av. Komma bort från allt ett tag. hänt så mycket nu det senaste. Men men  . Kommer ändå typ sakna alla här hemma, även om typ hälften av "alla" är bortresta :P

du ska veta att jag saknar dig
det finns känslor som aldrig tar slut.
du ska veta att jag inte glömt
det finns bilder som aldrig suddas ut.

en del av mitt hjärta, kommer alltid slå för dig <3

Efter mycket om och med åkte jag och Lorna in till stan igår för att köpa ett par byxor som jag tidigare kollat på. här är resultatet ! Dom är grymt sköna vill jag bara påpeka :D




Fine ,
Godnatt allesammans, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback