=D

MYCKET trevlig kväll igår tycker jag ! :D
Åkte in till Liseberg för att kolla NRJ in the park :D
Åkte in med björn, Lorna, Postiis,  och tommi, fast han försvann sen ..
Väl inne i Liseberg träffade vi på Egge :D Mycket mysigt. Skulle träffat Yennie med men vi hittade likssom inte varandra xD lite mycket folk för det :P hehe .
Sedan blev det hemfärd för mig Egge och Postiis. I kållered träffade vi Tommy Nisse och Jocke. Sedan blev det hemåt :)
Tack alla för kvällen igår, ni är underbara <3

Måste tillägga att Dead By April är lika bra Live som på skiva.   TUNGA är vad dom är! :D Kärlek på dem! :)
Sjukt go stämning på Liseberg igår :)

Nu ska jag fortsätta min städning ,
Ta hand om er:)
Puss
therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback