Onsdag 15/4

Sådär ja, Påsklovet slut och tillbaka till verkligheten ska man tydligen.
Påsken har varit väldigt lugn och bra, för det mesta !

Idag är jag ledig från skolan, WOHOOOOOO , känns otroligt skönt att man inte ligger efter med något alls i skolan. Så dår får man vara ledig en sådan här dag. Bra Therese, Tack :)

Åhh fy , Nästa vecka, plus 4 veckor framåt ska jag ha APU ( praktik) på ett ÅLDERDOMSHEM ! jag vill inte !. Får ångest över att ens åka dit. Förstår inte varför dom har en sånt dåligt system på skolan. Visst jag går Omvårdnad, men jag ska inte jobba med äldreomsorg när jag blir äldre, varför är jag då tvingad att sammalagt praktisera 6 veckor på ett äldreboende i ettan? Helt sjukt tycker jag. Men men det är väl bara att bita ihop och komma igen !

Under påsklovet var jag också på Elmia med Monika Robin och Andreas. Det var sjukt roligt!.  Det var nästan höjdpunkten på hela påsklovet. Snygga bilar, SNYGGA KILLAR, raggare, sammanhållningen var grym. Aa allt var grymt rättare sagt !

Men nu skall jag äta frukost!  
Ha det bra alla !
Pusspådet 
Therese <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback