Onsdag 10/12

Jahopp , Nu sitter man i skolan då ja. Har VOMS lektion. håller på med ett grupparbete, tråkigt som fan.
Fick tillbaka ett prov om begrepp nyss. Fick man inte MVG då ja. jajjamen :D Stolt ;) haha . Gött att få så bra nu innan jullovet :D

Fyller år på fredag , haha. 16, helt onödig ålder. Visst man får börja övningsköra, men vad annars ? Ingenting alls :P haha men men iallafall . Ska fira min födelsedag med mamma pappa och bror. Det kommer kännas helt underbart att fira med hela familjen. Det betyder mycket för mig.
Sedan på Lördagen skall jag till Liseberg med lite folk och ha kul :D  Längtar som fan :)

Söndag , kanske kyrkan med Kalle :P haha  . Men vi får väl se :)


Hm , vad finns det mer att skriva ? Vet inte.
Jul snart :D skall först fira med mammas släkt typ. Mysigt :)
Sedan på juldagen tror jag, då skall vi åka upp till Farmor och Farfar och fira jul där ! Längtar dit. Alltid lika kul att vara där. Saknar min farmor och farfar <3 , Ingen slår er <3


Nu måste jag gå vidare till lektion ,
Ha det bra alla !
Pusspådet <3
/ Therese Hermansson :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback